Wild West Online
سعید ستایش

نسخه ی آلفای بازی Wild West به زودی منتشر می شود

سعید ستایش 9 شهریور 1396 بدون دیدگاه
918 بازدید

بازی Red Dead Redemption در سال 2010 برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر شد و مورد استقبال بی‌نظیر کاربران و منتقدان قرار گرفت، این بازی دارای فضای وسترنی بود و داستانش در غرب وحشی روایت می‌شد. شرکت راک استار این بازی را فقط برای کنسول‌های نسل هفتمی منتشر و از انتشار نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی آن خودداری کرد.

در سال 2016 راک استار با انتشار تریلری خبر از انتشار نسخه‌ی دوم بازی Red Dead Redemption داد که علاقه‌مندان به صنعت بازی را بسیار خوشحال کرد، اما مانند نسخه‌ی اول این بار نیز راک استار این بازی را فقط برای کنسول‌های منتشر می‌کند و خبری از نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی نیست. در پی این اتفاق بسیاری از کاربران PC از این اتفاق ناراحت شدند و با انتشار توییت هایی اعتراض خود را نسبت به این اقدام راک استار اعلام کردند.

در پی این اتفاقات استدیوی 612 Games با انتشار تریلری خبر از ساخت بازی بانام Wild West داد، این بازی طبق گفته‌ی این استدیوی می‌خواهد جای خالی بازی Red Dead Redemption را بر روی کامپیوترهای شخصی پر کند، با توجه به تریلرهای منتشرشده از Wild West باید منتظر یک بازی با گرافیک فوق‌العاده و گیم پلی جذاب باشیم. به‌تازگی نیز استدیوی 612 Games اعلام کرده که به‌زودی نسخه‌ی الفای بازی شروع می‌شود و بازیکنان می‌توانند با پیش‌خرید بازی باقیمت 40 دلار به تجربه‌ی این نسخه بپردازند، هنوز تاریخ انتشار Wild West مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود این بازی در اواخر سال 2018 و باقیمت 60 دلار منتشر شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.