Wii U Nintendo
سعید ستایش

پشتیبانی Nintendo از کنسول های Wii U و 3DS متوقف می شود

سعید ستایش 8 شهریور 1396 بدون دیدگاه
935 بازدید

کنسول Wii U در سال 2012 منتشر شد و نینتندو نسل هشتم را یک سال زودتر نسبت به رقیبان خود یعنی سونی و مایکروسافت آغاز کرد. این کنسول الا رغم سرمایه‌گذاری عظیمی که نینتندو بر روی آن کرده بود نتوانست به موفقیت برسد، دلیل شکست اصلی این کنسول قدرت سخت‌افزاری بسیار پایین و نبود بازی‌های انحصاری بود، این کنسول با فروش کمتر از 20 میلیون نسخه‌ی خود به یکی از کم‌فروش ترین کنسول‌های نینتندو تبدیل شد. کنسول دستی 3DS نیز بااینکه از بازی‌های انحصاری خوب و همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد اما بازار فروشش فقط کشور ژاپن است و در کشورهای غربی طرفداران زیادی ندارد.

حال به‌تازگی کمپانی نینتندو اعلام کرده که به‌زودی پشتیبانی‌اش از این دو کنسول قطع خواهد شد و این شرکت ژاپنی تمامی تمرکزش را بر روی کنسول Nintendo Switch می‌گذارد. اولین اقدام نینتندو برای قطع پشتیبانی از این دو کنسول کم کردن و قطع کردن تولید این کنسول‌ها است همچنین به‌زودی سرویس آنلاین این دو کنسول از دسترس خارج خواهد شد و کاربران نمی‌توانند به تجربه‌ی بازی‌های آنلاین بپردازد.

سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch از سال 2018 کار خود را آغاز خواهد کرد، کاربران می‌توانند با پرداخت 5 دلار به‌صورت ماهانه و 30 دلار به‌صورت سالانه از این سرویس استفاده کنند. ازآنجاکه نینتندو دیگر بازی‌های انحصاری خود را برای کنسول‌های Wii U و 3DS منتشر نمی‌کرد این قطع پشتیبانی تا حدودی قابل پیش‌بینی بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.