Alienware
سعید ستایش

کمپانی Dell قصد تصاحب بازار لپ تاپ های میان رده را دارد

سعید ستایش 5 شهریور 1396 بدون دیدگاه
449 بازدید

کمپانمی Dell که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید سخت‌افزار در جهان است به‌تازگی سری جدید لپ‌تاپ‌های خود از خانواده‌ی Alienware را معرفی کرده و قرار است که این لپ‌تاپ‌ها تا چند ماه دیگر روانه‌ی بازار شوند. حال به‌تازگی وب‌سایت Digitimes مقاله‌ای درباره‌ی سیاست جدید کمپانی Dell منتشر کرده که در آن به نکات جالبی اشاره‌شده است.

لپ‌تاپ‌های سری Alienware کمپانی دل همیشه جزو گران‌ترین محصولات این شرکت بوده‌اند برای همین زیاد موردتوجه کاربران متوسط جامعه قرار نمی‌گرفت، حال وب‌سایت Digitimes به‌تازگی اعلام کرده که کمپانی دل قصد دارد در سال آینده رویه و سیاست خود را عوض کند و با ارائه‌ی لپ‌تاپ‌های 1000 دلاری وارد عرصه‌ی رقابت با شرکت‌های Acer ،Asus و MSI شود.

در حال حاضر شما اگر بخواهید یکی از لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی Alienware کمپانی دل را خریداری کنید باید حداقل 1100 هزینه کنید، حال طبق گفته‌ی وب‌سایت Digitimes نسخه‌های جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی Alienware قیمتشان در محدوده‌ی 799 تا 899 دلار قرار دارد، این تغییر سایت شرکت دل می‌تواند کمک بزرگی به این شرکت در تصاحب بازار لپ‌تاپ‌های میان رده بکند، هرچند باید دید این سری جدید می‌تواند در کنار خانواده‌های دیگر این کمپانی یعنی سری Inspiron به موفقیت برسد. هنوز این خبر به‌طور رسمی توسط کمپانی دل تایید نشده است، اما آن‌ها چند وقت پیش همین تغییر سیاست را در کامپیوترهای All In One خود به وجود آورده بودند، به‌هرحال باید منتظر خبرهای تکمیلی در روزهای آینده ماند.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.