Overwatch
سعید ستایش

اطلاعات جدیدی از فصل 6 بازی Overwatch منتشر شد

سعید ستایش 2 شهریور 1396 بدون دیدگاه
649 بازدید

Overwatch یکی دیگر از بازی‌های فوق‌العاده‌ی استدیوی Blizzard است که در سال 2016 منتشر شد، Overwatch که یک بازی شوتر اول‌شخص است، توانست با بخش آنلاین بسیار جذاب خود در مدت‌زمان کوتاهی بیش از 30 میلیون کاربر جذب خود کند، استدیوی Blizzard نیز مانند تمامی بازی‌های دیگر خود به‌صورت مداوم در حال پشتیبانی از Overwatch است و در طی این‌یک سال آپدیت‌های و بسته‌های الحاقی متنوعی برای بازی عرضه کرده است. تقریباً دو ماه دیگر فصل 6 رقابت آنلاین بازی Overwatch شروع می‌شود برای همین سازندگان این بازی به‌تازگی اطلاعاتی از تغییرات این فصل منتشر کرده‌اند.

ابتدا استدیوی Blizzard قرار بود، فصل 6 بازی را از سه ماه دیگر آغاز کند و یک ماه را به‌صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار دهد، اما به دلیل اینکه مردم در ماه ژوئیه بیشتر به دنبال سرگرمی هستند این تصمیم را اتخاذ کرد.

فصل 6 قرار است، تغییرات زیادی داشته باشد، مهم‌ترین این تغییرات عوض شدن سیستم امتیازدهی بازی است که به صورتی طراحی‌شده که بازی پر چالش تر شود، همچنین Blizzard در فصل جدید بازی قول چند کاراکتر جدید باقدرت های منحصربه‌فرد را نیز داده است.

بازی‌های آنلاین به‌صورت فصلی برگزار می‌شوند و هر فصل برنده‌ی دارد، پس از مشخص شدن برنده آن فصل بازی وارد فصل جدید می‌شود، فصل 6 بازی Overwatch از تاریخ 28 اوت آغاز می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.