Doom VR
سعید ستایش

تاریخ عرضه ی نسخه ی VR بازی های Doom، Fallout 4 و Skyrim مشخص شد

سعید ستایش 1 شهریور 1396 بدون دیدگاه
809 بازدید

استدیوی Bethesda در مراسم E3 2017 از نسخه‌ی VR (واقعیت مجازی) سه بازی خود پرده‌برداری کرد، بازی‌های Doom، Fallout 4 و Skyrim که هرکدام در زمان عرضه با فروش بسیار فوق‌العاده‌ای روبه‌رو بودند حال قرار است برای هدست های واقعیت مجازی نیز عرضه شوند.

بازی Skyrim VR در تاریخ 17 نوامبر برای هدست PSVR و کمی بعد برای HTC Vive عرضه خواهد شد، Skyrim یک بازی ماجراجویی و جهان باز است که شما باید در آن به جستجو در محیط بزرگ بازی بپردازید و مأموریت‌های درون بازی را انجام دهید، این بازی که نخستین بار در سال 2011 عرضه شد، آن‌قدر موفقیت به دست آورد که استدیوی Bethesda در سال 2016 یک نسخه‌ی ریمستر از آن برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

Doom VR دومین بازی استدیوی Bethesda برای واقعیت مجازی است که در تاریخ 1 دسامبر به‌صورت هم‌زمان برای هدست های Vive و PSVR منتشر می‌شود، بازی Doom در سال 2016 منتشر شد و توانست مانند نسخه‌های قبلی خود با بخش چندنفری جذاب و درگیرانِ موفقیت نسخه‌های قبلی را تکرار کند.

آخرین بازی Bethesda برای واقعیت مجازی بازی Fallout 4 خواهد بود که تنها برای هدست Vive منتشر خواهد شد، هنوز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی اعلام‌نشده است.

استدیوی Bethesda اعلام کرده نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی‌ها با نسخه‌ی اصلی آن‌ها هیچ تفاوتی ندارد و تنها چند تغییر در نحوه کنترل بازی برای راحتی بازیکنان ایجادشده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.