PlayStation
سعید ستایش

اکانت توییتر PlayStation هک شد

سعید ستایش 31 مرداد 1396 بدون دیدگاه
730 بازدید

امروز صبح اکانت رسمی سونی و پلی‌استیشن در توییتر توسط گروه OurMine هک شد، این گروه هکری بر روی اکانت رسمی پلی‌استیشن یک توییت منتشر کرده بودند با این متن: «این حساب توسط گروه OurMine هک شد». البته این پیام به‌سرعت از روی اکانت پلی‌استیشن حذف گردید. این گروه پیام‌های دیگری را نیز بر روی توییتر رسمی پلی‌استیشن منتشر کرده بودند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیامی در مورد وجود باگ در پایگاه داده‌ی کاربران پلی‌استیشن اشاره کرد. این پیام بسیاری از کاربران پلی‌استیشن را وحشت‌زده کرده است، زیرا شبکه‌ی پلی‌استیشن سابقه‌ی وجود باگ و حمله‌ی هکرها را دارد، آخرین بار در سال 2011 یک گروه هکری توانسته بود بانفوذ به شبکه‌ی پلی‌استیشن حساب بیش از 70 میلیون کاربر را به خطر بیندازد و شبکه‌ی پلی‌استیشن را تا چند روز از دسترس خارج کند.

بااینکه تمامی توییت های گروه OurMine از روی توییتر پلی‌استیشن پاک‌شده اما هنوز واکنشی از سوی مدیران سونی منتشرنشده است، اکانت رسمی توییتر پلی‌استیشن نیز به حالت عادی برگشته و در حال پاسخگویی به کاربران هست، بااین‌حال به کاربران شبکه‌ی پلی‌استیشن توصیه می‌شود که رمز عبورهای حساب خود را به‌سرعت تغییر دهند.

باید منتظر ماند تا سونی طی روزهای آتی اطلاعات کاملی را از این حمله‌ی سایبری و امنیت شبکه‌ی پلی‌استیشن در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.