Mass Effect Andromeda
سعید ستایش

بازی Mass Effect: Andromeda دیگر هیچ آپدیتی در بخش تک نفره دریافت نخواهد کرد

سعید ستایش 29 مرداد 1396 بدون دیدگاه
596 بازدید

Mass Effect یکی از سری‌های محبوب دنیای گیم است که آخرین نسخه از آن امسال بانام Mass Effect: Andromeda منتشر شد، نسخه‌ی جدید بازی Mass Effect بااینکه نتوانست نظر منتقدان را جلب کند اما بازهم با استقبال بی‌نظیر مخاطبان رو به رو شد و توانست سود بسیار خوبی را برای استدیوی سازنده خود یعنی BioWare به همراه داشته باشد.

استدیوی BioWare تاکنون یک به‌روزرسانی برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کرده که این به‌روزرسانی به رفع مشکلات بازی در بخش گیم پلی می‌پردازد. به‌تازگی این استدیو طی خبری اعلام کرده که دیگر هیچ آپدیت یا بسته‌ی الحاقی برای بخش داستانی و تک‌نفری بازی منتشر نخواهد شد، این خبر باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شده است زیرا پایان بازی Mass Effect: Andromeda بسیار غمگین است و مهم‌تر از همه اینکه سرنوشت بعضی از کاراکترهای بازی نامعلوم می‌ماند و کاربران انتظار داشتند استدیوی BioWare با ارائه‌ی آپدیتی این موضوع را تغییر دهد.

این استدیو در ادامه‌ی توضیحات خود آورده است که کمیک‌های Mass Effect به همین صورت نوشته‌شده‌اند و ما نمی‌توانیم تغییراتی در آن به وجود آوریم، به‌جای وقت گذاشتن بر روی تغییرات بخش داستانی ما سعی در گسترش و بهبود بخش چند نفرِ و آنلاین بازی داریم.

بااینکه بازی Mass Effect: Andromeda در زمان عرضه از مشکلات متعددی مخصوصاً در بخش گرافیک فنی برخوردار بود اما سازندگان توانستند این مشکلات را با ارائه‌ی آپدیتی رفع کنند. به‌تازگی نیز کمپانی EA اعلام کرده بود که استدیوی BioWare با یکی دیگر از استدیوی مای این شرکت ادغام‌شده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.