The Legend of Zelda Breath of the Wild
سعید ستایش

شبیه ساز Cemu موفق به اجرای بازی The Legend of Zelda با نرخ 60 فریم شد

سعید ستایش 30 مرداد 1396 2 دیدگاه
2,804 بازدید

Cemu یکی از شبیه‌سازهای کنسول Wii U است که چند سالی می‌شود کار خود را آغاز کرده و در این مدت کوتاه، به موفقیت‌های بزرگی نیز دست پیداکرده است. این شبیه‌ساز هم‌اکنون قادر به اجرای بیش از 200 عنوان کنسول Wii U بر روی رایانه‌های شخصی است و ازآنجاکه این شبیه‌ساز به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی می‌شود، انتظار می‌رود که این تعداد به‌مرور افزایش یابد و در سال‌های آینده شاهد اجرای تمام بازی‌های کنسول Wii U بر روی شبیه‌ساز Cemu باشیم.

چندی ماه پیش و پس از انتشار بازی بسیار موفق The Legend of Zelda: Breath of the Wild سازندگان Cemu اعلام کردند که آن‌ها موفق به اجرای این بازی بر روی Cemu شده‌اند و ویدئویی 10 دقیقه‌ای نیز از گیم پلی بازی برای اثبات حرف خود منتشر کردند، چند روز پس از انتشار این ویدئو آن‌ها با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی برای Cemu قابلیت پشتیبانی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به این شبیه‌ساز اضافه کردند، اما این به‌روزرسانی مشکلاتی داشت که ازجمله آن‌ها می‌توان به؛ وجود باگ‌های فراوان، گیرکردن بازی درصحنه‌های مختلف و مهم‌تر از همه قفل بود فریم ریت بازی روی 30 اشاره کرد. حال طی آپدیت جدیدی که به‌تازگی برای Cemu منتشرشده، تمامی باگ‌های بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رفع شده است و بازیکنان می‌توانند این بازی را نرخ فریم 60 و رزولوشن‌های بالا ازجمله 4K بازی کنند.

سازندگان Cemu همچنین اشاره‌کرده‌اند که کاربران برای تجربه‌ی این بازی با بالاترین نرخ فریم و کیفیت ممکن باید دارای سیستم بسیار قدرتمند مخصوصاً درزمینهٔ CPU باشند وگرنه با افت فریم مواجه می‌شوند.

شما هم‌اکنون می‌توانید آخرین نسخه‌ی شبیه‌ساز Cemu را به‌صورت رایگان از سایت رسمی آن دانلود کنید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام من بازی زلدا رو دانلود کردم و با cemu اجراش که میکنم فقط عکس اول بازی میاد و بقیش همینجوری صفحه سیاهه توروخدا کمک کنین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      مهمان

      سلام Ali عزیز.
      لطفا به پست مربوط به خودش برید.