سعید ستایش

لپ تاپ های جدید Asus به زودی عرضه می شوند

سعید ستایش 22 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,036 بازدید

Asus که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لوازم گیمینگ در دنیا محسوب می‌شود به‌زودی لپ‌تاپ‌های جدید خود را عرضه می‌کند، این لپ‌تاپ‌ها که هنوز نام و مدل آن‌ها مشخص نشده دارای سخت‌افزار قدرتمند و قیمتی بسیار مناسب هستند، ایسوس هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار این لپ‌تاپ‌ها نیز منتشر نکرده است.

طبق اطلاعات منتشرشده این لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه‌نمایش Full HD به همراه پردازنده‌ی Intel Core i7 7700HQ هستند، همچنین این لپ‌تاپ‌ها برای بخش کارت گرافیک از GeForce GTX 1060 با 3GB حافظه‌ی GDDR5 استفاده می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها دارای 16GB رم DDR4 نیز هستند که تا 32GB قابلیت ارتقا دارند.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به وجود پرت‌های کامل و همچنین آخرین نسخه‌ی بلوتوث و وایرلس ساخت شرکت اینتل اشاره کرد که از قابلیت‌های خوب و منحصربه‌فرد این لپ‌تاپ محسوب می‌شوند.

این لپ‌تاپ همچنین دارای ضخامت 0.90 اینچی و وزن 4.9 پوندی نیز هست که وزن مناسبی برای جابه‌جایی نیست.

این لپ‌تاپ دارای قیمت پایه‌ی 1109 دلاری است و در حال حاضر در حالت پیش از عرضه قرار دارد، شما می‌توانید با پیش‌خرید این لپ‌تاپ‌ها از تخفیف 20 دلاری بهره‌مند شوید. باید منتظر ماند که ایسوس اطلاعات بیشتری از لپ‌تاپ جدید خود که احتمالاً جزو خانواده‌ی Asus ROG نیز باشد منتشر کند.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.