Halo
سعید ستایش

سری بازی های Halo به سرویس Backwards Compatibility اضافه می شوند

سعید ستایش 21 مرداد 1396 بدون دیدگاه
701 بازدید

Backwards Compatibility یکی از ویژگی‌های خوب و منحصربه‌فرد کنسول Xbox One مایکروسافت است که شما می‌توانید با استفاده از آن بازی‌های کنسول نسل قبلی مایکروسافت یعنی Xbox 360 را بر روی Xbox one خود اجرا کنید، این قابلیت که تقریباً دو سال از معرفی آن می‌گذرد تابه‌حال بیش از 300 بازی Xbox 360 را به Xbox one آورده است. با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که مایکروسافت بر روی این بخش کرده است انتظار می‌رود کاربران این سرویس به‌مرور افزایش یابند.

مایکروسافت به‌تازگی و طی خبری اعلام کرده که سری Halo که یکی از مجموعه‌های انحصاری و محبوب مایکروسافت است به‌زودی به سرویس Backwards Compatibility اضافه می‌شود، بازی‌هایی که از سری Halo قرار است به سرویس Backwards Compatibility اضافه شوند، شامل: Halo 3, Halo 3: ODST, Halo 4, Halo: CE Anniversary می‌شوند.

بعد از عرضه‌ی سرویس Backwards Compatibility به کنسول مایکروسافت بسیاری از کاربران سونی از این شرکت درخواست کردند که این قابلیت را به کنسول PS4 اضافه کند، اما سونی به‌جای این کار سرویس جدیدی به نام playstation now را راه‌اندازی کرد که شما در آن می‌توانید به‌صورت استریم بازی‌های PS4 و PS3 را بر روی PS4 و PC خود تجربه کنید، یکی از عیب‌های بزرگ سرویس سونی نیازمندی به اینترنت با سرعت و پهنای باند بالا است، به همین دلیل این سرویس مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

مایکروسافت همچنین اشاره‌کرده که پشتیبانی این شرکت از قابلیت Backwards Compatibility ادامه خواهد داشت و به‌زودی بازی‌های بیشتری برای این سرویس منتشر خواهد شد.

منبع : GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.