دانلود بازی LawBreakers برای PS4
دانلود بازی LawBreakers برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی LawBreakers برای PS4

پارسی گیم 19 مرداد 1396 بدون دیدگاه
3,412 بازدید

دانلود بازی LawBreakers برای پلی استیشن 4

بازی LawBreakers ساخته‌ی جدید استدیوی Boss Key Productions هست که به‌صورت انحصاری برای کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی منتشرشده است. این بازی قبل از انتشار با حواشی زیادی روبه‌رو بود، یکی از حواشی این بازی عدم پورت شدن و انتشار این بازی برای Xbox One است که سروصدای طرفداران کنسول مایکروسافت را درآورده بود، Boss Key Productions در پاسخ به حواشی و اینکه چرا LawBreakers برای کنسول مایکروسافت منتشر نمی‌شود گفت: جامعه‌ی کاربری Xbox One بسیار کوچک‌تر از کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی است و او باید حقوق کارمندان و کسانی را که در استدیوی Boss Key Productions را بدهد، برای همین این بازی ابتدا برای کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی منتشرشده که اگر به موفقیت و فروش رسید نسخه‌ی Xbox One آن نیز منتشر شود.

LawBreakers یک بازی در ژانر شوتر سوم شخص است. LawBreakers بخش داستانی ندارد و شما تنها می‌توانید به‌صورت آنلاین و چند نفرِ به بازی بپردازید، شما در LawBreakers می‌توانید به‌صورت تیمی یا تک نفرِ به جنگ و مبارزه در دنیای فانتزی و جذاب LawBreakers بپردازید و حریفان خود را از پای درآورید.

LawBreakers ازلحاظ گیم پلی شباهت بسیار زیادی به بازی overwatch دارد، از شخصیت‌های جذاب گرفته تا مکانیزه‌های کاور گیری و حمله، البته LawBreakers بااینکه بی‌شباهت با overwatch نیست اما نکات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی نیز دارد که به‌صورت کامل گیم پلی خود را از بازی overwatch جدا می‌کند.

در بخش گرافیک و به‌خصوص گرافیک هنری LawBreakers یک شاهکار است، از طراحی محیط‌های بازی که بسیار پویا و جذاب انجام‌گرفته‌اند تا طراحی کاراکترها و رنگ‌بندی‌های بازی، همگی از ویژگی‌های مثبت گرافیک هنری LawBreakers هستند، در بخش گرافیک فنی هم LawBreakers خوش درخشیده و کیفیت بافت‌ها و تکسچرها بسیار بالا هستند.

LawBreakers یک بازی شوتر با بخش چندنفری جذاب است که قابلیت‌های ازجمله خرید و ارتقا شخصیت و سلاح را دارد و می‌تواند باگیم پلی مفرح خود شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 8.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.