NBA Live 18
سعید ستایش

بسکتبال بانوان به NBA Live 18 اضافه خواهد شد

سعید ستایش 17 مرداد 1396 بدون دیدگاه
728 بازدید

NBA Live قدیمی‌ترین شبیه‌ساز ورزش بسکتبال است که چند سالی می‌شود مقلوب حریف دیرینه‌ی خود یعنی NBA 2K شده است، بازی NBA 2K با خرید لایسنس های تمامی تیم‌های NBA و همچنین بسیاری از تیم‌های اروپایی کار را برای NBA Live بسیار سخت کرده است، اما NBA Live نیز بیکار ننشسته و با تغییرات زیادی که در نسخه‌ی سال 2018 خود داده امیدوار است که بار دیگر به دوران اوج خود برگردد.


 
پس از اضافه شدن فوتبال بانوان به بازی Fifa 16 و ادامه‌ی حضور آن‌ها در Fifa 17 شرکت EA تصمیم گرفته که بخش بانوان را به دیگر بازی‌های ورزشی خود نیز اضافه کند، یکی از این بازی‌ها NBA Live است که امسال شاهد حضور بسکتبال بانوان در آن خواهیم بود. هنوز اطلاعات بیشتری از نام تیم‌ها و تعداد تیم‌هایی که بانوان در آن‌ها حضور دارند منتشرنشده است.

بازی NBA Live 18 در پاییز امسال برای کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد و مانند سال‌های گذشته امسال نیز خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیست، EA در توضیح عدم انتشار برخی از بازی‌های ورزشی خود برای PC آورده است که ما بازی‌هایی که بر روی کامپیوترهای شخصی فروش کنند را منتشر می‌کنیم، همان‌طور که هرساله نسخه‌ی جدیدی از فیفا برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.