دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC,دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Trine Pro Evolution Soccer 2016, دانلود بازی فوتبال
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC,دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Trine Pro Evolution Soccer 2016, دانلود بازی فوتبال پارسی گیم

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

پارسی گیم 9 تیر 1395 124 دیدگاه
104,053 بازدید

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

حدود 20 سال از انتشار اولین نسخه سری بازی های فوتبالی Pro Evoloution Soccer یا به‌اختصار PES می گذر، حال پس از گذشت این زمان و با انتشار نسخه جدید آن یعنی PES 2016 باید نشانه های بلوغ و پختگی را در آن یافت. پلی استیشن 2 را می توان دوران طلایی سری بازی‌های Pes نامید. موفقیت‌های این عنوان هر سال بیش از پارسال بود، تا اینکه با ورود به نسل هفتم و به روی کار آمدن عناوینی چون فیفا شاهد کم شدن پی در پی سطح کیفی و افول آن بودیم. حال با انتشار این بازی، برای باری دیگر می توانیم قدرت کونامی در ساخت شبیه ساز فوتبال را حس کنیم. کونامی با ساخت این بازی دقیقاً همان چیزی را ارائه داد که همه گیمر ها انتظارش را می کشیدند.

شاید اصلی‌ترین شاخصه بازی را بتوان ماهیت فیزیکی‌اش دانست. Konami در این این بازی نیز مانند رقیبش Fifa 16 بیشتر تمرکزش را بر روی نزدیکی هرچه بیشتر گیم پلی بازی به روح اصلی ورزش فوتبال جذب کرده است. در این بازی شاهد یک مجموعه کامل از کنش و واکنش‌های فوتبالی بودیم. اما گیم پلی این بازی تنها محدود به ماهیت فیزیکی نیست، بلکه از طرفی دیگر شاهد المان های سیال و پاسخگویی نیز در آن هستیم. برای مثال شما بسته به میلتان می توانید از پاس‌های کوتاه یا تیکی تاکا، پاس‌های بلند و ترکیبی از این دو حرکت استفاده کنید. شما می توانید هر آن چه در ذهن دارید را در بازی پیاده و با استراتژی‌های متفاوت به سوی گل زدن بروید. البته این عوامل بنا بر ساده بودن بازی نیستند! . هوش مصنوعی بازی در بیشتر مواقع به خوبی عمل می کند، و شاهد جای گیری‌های هوشمندانه بازیکن‌های دو طرف برای دریافت توپ هستیم. از طرفی دیگر، سطح سختی در این نسخه بالا تر رفته و شکست دادن حریف حتی در درجه سختی پایین مشکل به نظر می آید.

اما یکی از مشکلاتی که از ابتدا گریبان گیر سری بازی‌های PES بوده و در این نسخه هم دیده می شود، کمبود تیم‌ها و در نهایت بر آورده نشدن نیاز بسیاری از گیمر هاست. البته به نظر می آید کونامی راه حل هایی را نیز برای این مشکل اتخاذ کرده است، بخش Edite mode مخصوص طراحی بازیکن‌ها با توجه به سلیقه شما، طراحی باشگاه‌ها و… است که به نظر می رسد تا حدودی در رفع این مشکل موفق نیز بوده است.

سیستم استقامت بازی نیز به خوبی کار شده است، برای مثال اگر بازیکنی مثل تونی کروس در طول بازی زیاد دوندگی داشته باشد باید در اواسط نیمه آن را تعویض کنید، این موضوع برای بازیکنان مختلف متفاوت است. یکی از ویژگی‌های جدیدی که در گیم پلی این نسخه شاهدش بودیم، سیستم جدیدی از کنترل توپ تحت عنوان Close control بود. توسط این قابلیت شما می توانید با فشردن دکمه‌های R2 یا Rt تمرکز بیشتری روی توپ داشته باشید.

یکی از نقاط قوت بازی Pro Evolution Soccer 2016، گرافیک اش است، جایی که کونامی توانسته به بهترین شکل در آن عمل کند و یک فوتبال زیبا و تا حد ممکن واقعی را به گیمر ارائه بدهد. نورپردازی‌ها در شب به زیبایی طراحی شده‌اند و به خوبی حس بازی کردن زیر نور افکن را به گیمر انتقال می دهند، طراحی عناصر دیگر نیز مانند استادیوم‌ها، چمن و… بسیار واقع‌گرایانه و زیبا صورت گرفته است. طراحی چهره‌ها و آناتومی بدن فوتبالیست‌ها فوق‌العاده است، تا جایی که در بعضی مواقع توانایی تشخیص افراد معروفی چون نیمار را نسبت به قبل نخواهید داشت.

بخش آنلاین بازی نیز بهینه سازی شده است و دیگر مانند قبل نیاز به اینترنت قوی ای نیست، طبق آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم این بخش در پیدا کردن حریف و پردازش آن بسیار سریع عمل می کند. در بخش آنلاین بازی می توانید بسته به عملکردتان در گروه های مختلف قرار بگیرید و در رنکینگ جهانی صعود کنید.

مطمئناً Pro Evolution Soccer 2016 بهترین نسخه این سری تا به امروز است، بازی ای که اگرچه از نقاط ضعف جزئی برخوردار است، اما هیچ کدام از ان ها به بزرگی نقاط قوتش نیستند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core i3 530 (AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.03 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 117 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 124 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر بازی نسخه ی بلک باکس ارور کرک نشدن میده فایل کرک کجا قرار داره ؟ چون توی استخراج شده ها و فایل های اصلی نیست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام نسخه بلک باکس کرک شده هست به احتمال خیلی زیاد فایل کرک توسط آنتی ویروس یا ویندوز دفندر پاک شده قسمت threats آنتی ویروستون رو چک کنید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    روی core i5 4200u
    Intel graphics HD 820M
    Ram 4
    اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ایلیا در پاسخ به امیر

      مهمان

      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 124 دیدگاه