Call of Duty WWII
سعید ستایش

بازیکنان نسخه‌ی بتای Call of Duty: WWII جوایز ویژه‌ای دریافت می‌کنند

سعید ستایش 13 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,251 بازدید

نسخه‌ی جدید از سری محبوب Call Of Duty چند ماهی می‌شود که معرفی‌شده است و به نظر می‌رسد که سری Call Of Duty بعد از چند سال شکست و ارائه‌ی بازی‌های ناامیدکننده‌ای که در آینده‌ای دور رخ می‌دادند بالاخره قصد برگشت به دوران طلایی خود را دارد.

نسخه‌ی اول بازی Call Of Duty: WW2 در سال 2008 منتشر شد و داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شد حال Call of Duty: WWII نیز سیر داستانی‌اش در جنگ جانی دوم جریان دارد و قرار است نبردهای حماسی این جنگ را به نمایش بگذارد. نسخه‌ی بتای Call Of Duty: WW2 از این ماه آغاز می‌شود و حالا شرکت Activision طی تویتی اعلام کرده، کسانی که نسخه‌ی بتای Call Of Duty: WW2 را تجربه کنند به آن‌ها جوایز ویژه ازجمله کلاه ایمنی، کارت تلفن و مدال افتخار در بازی داده خواهد شد.

بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

نسخه‌ی بتای Call Of Duty: WW2 از 25 اوت برای PS4 و از 28 اوت برای XBox One در دسترس خواهد بود و کاربران PC نمی‌توانند نسخه‌ی آزمایشی بازی را تجربه کنند، همچنین Activision اعلام کرده کسانی که در زمان بتای بازی نسخه‌ی اصلی بازی را پیش‌خرید کنند یک پک با عنوان wicked cool-looking weapon camo for Zombies mode به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.