موس‌های بی‌سیم و بدون نیاز به باتری شرکت Logitech عرضه شدند
سعید ستایش

موس‌های بی‌سیم و بدون نیاز به باتری شرکت Logitech عرضه شدند

سعید ستایش 13 مرداد 1396 2 دیدگاه
1,255 بازدید

شرکت Logitech که یکی از پیشروهای تولید وسایل جانبی برای کامپیوترهای شخصی است به‌تازگی موس‌های جدید خود را روانه بازار کرده است. این موس‌ها که به‌صورت بی‌سیم هستند بدون نیاز به باتری کار می‌کنند و عمل شارژ شدن آن‌ها به‌صورت وایرلس انجام می‌شود.

کارکرد دقیق این موس‌ها به این صورت است که زیر موس بی‌سیم شما یک پد موس به نام PowerPlay Pad قرار می‌گیرد و عمل شارژ شدن موس با استفاده از این پد انجام می‌شود، از ویژگی‌های این پد می‌توان به شارژ کردن در هنگام کار با موس اشاره کرد، به این صورت که دیگر نیاز نیست موس خود را به شارژ بزنید و هرگاه که قصد انجام کار با کامپیوتر شخصی خود را داشته باشید پد به‌صورت خودکار عمل تأمین نیروی موس را انجام می‌دهد و مقدار انرژی اضافه را نیز در خود موس ذخیره می‌کند که اگر بعداً قصد استفاده موس در جای دیگر را داشتید به‌راحتی این کار را انجام دهید.

این موس که به‌تازگی نیز عرضه‌شده قیمت بالایی دارد، قیمت پایه‌ای این موس 100 دلار هست. اقلام همراه PowerPlay یک موس قابل شارژ و یک پد است. این پکیج مناسب طراحان دیجیتال و کسانی است که با موس زیاد کار می‌کنند و می‌تواند به‌راحتی شمارا از شر اتمام باتری و سیم آزاردهنده‌ی موس راحت کند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیر هارد

    مهمان

    سلام خسته نباشید.
    واقعی یا دروغه؟! قیمتش چنده.
    راستی این کسی خبر گذاشته از خبرش مطمن هست؟!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر هارد

      مدیر سایت

      سلام امیر عزیز
      دروغ نیست و قیمت هم داخل خبر درج شده . دوست عزیز از منابع خبری معتبر ترجمه شده.