Nintendo Switch
سعید ستایش

آپدیت جدید Nintendo Switch منتشر شد

سعید ستایش 11 مرداد 1396 بدون دیدگاه
618 بازدید

کنسول Nintendo Switch که از ابتدای عرضه با حواشی زیادی روبه‌رو بود است به‌تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرده، آپدیت 3.0.1 به بهبود کارایی سیستم و همچنین رفع مشکلات باتری Nintendo Switch می‌پردازد. کاربران کنسول نینتندو به‌تازگی گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات باتری وعدم نمایش صحیح میزان باتری به نینتندو فرستاده بودند و این آپدیت برای رفع مشکل کنسول این افراد منتشرشده است.

شرکت نینتندو به کسانی که بعد از آپدیت مشکل باتری آن ها حل نشده است توصیه کرده که، کنسول خود را به صورت کامل شارژ کنند و سپس اجازه دهند تا باتری کنسول خالی، و دستگاه خاموش شود، این کار باید به مدت 6 بار انجام شود! تا مشکل باتری به صورت کامل از بین برود.

کنسول Nintendo Switch در اوایل سال 2017 منتشر شد و توانست در مدت‌زمان کمی به فروش بسیار بالایی در بازارهای جهانی دست یابد. کمپانی نینتندو تاکنون بیش از 3 میلیون کنسول Switch به فروش رسانده است. نکته قابل‌توجه درفروش نینتندو، کمبود این کنسول در خرده‌فروشی‌های سرتاسر جهان است که نینتندو قول داده این مشکل را تا سال 2018 برطرف می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که بعد از برطرف شدن مشکل کمبود Switch و راه‌اندازی سرویس آنلاین جدید نینتندو فروش این کنسول چند برابر شود.

منبع: Nintendo

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.