دانلود بازی Children of Zodiarcs : Collector’s Edition برای PC
دانلود بازی Children of Zodiarcs : Collector’s Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Children of Zodiarcs Collector’s Edition برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1396 بدون دیدگاه
6,680 بازدید

دانلود بازی Children of Zodiarcs Collector’s Edition برای کامپیوتر

Children of Zodiarcs اولین بازی استدیوی تازه تأسیس Cardboard Utopia است، این استدیوی نوپا که قصد دارد در صنعت بزرگ گیم نامی برای خود دست‌وپا کند در اولین بازی ویدئویی خود به سراغ ژانر نقش‌آفرینی رفته است، ژانری که به‌جرئت می‌توان گفت که مشکل‌ترین ژانر برای ساخت بازی‌های ویدئویی هست به‌خصوص باوجود بازی‌هایی شاهکار و بی‌نظیر در این بخش، اما در کل استدیوی Cardboard Utopia کار خود را به‌خوبی انجام داده است و بازی Children of Zodiarcs با فروش خوب خود در Steam و نمرات بالایی که از منتقدان دریافت کرد توانست به موفقیت بزرگی برای استدیوی Cardboard Utopi تبدیل شود.

داستان Children of Zodiarcs در شهری جریان دارد که در آن اختلاف طبقاتی وجود دارد و شهر به دو بخش غنی و فقیر تقسیم‌شده است، شما و دوستانتان که توسط حکومت از شهر ترد شده‌اید باید به شهر برگشته و با این بی‌عدالتی مبارزه کنید و تاریک و ظلم را از بین ببرید. بازی Children of Zodiarcs پس از عرضه آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی زیادی دریافت کرد که همه‌ی این محتویات به همراه بازی اصلی طی مجموعه‌ای به نام Children of Zodiarcs Collector’s Edition منتشر شد.

همان‌طور که گفته شد Children of Zodiarcs یک بازی نقش‌آفرینی است و گیم پلی آن نیز به‌صورت معمایی طراحی‌شده، شما برای پیشروی در مراحل باید در برخی موارد با دشمنان خود به بازی بپردازید و اگر آن‌ها را شکست دادید به مرحله‌ی بعد می‌روید، البته بازی دارای بخش مبارزات نیز هست که به نحو عالی طراحی‌شده‌اند و مکانیزم های این بخش به‌قدری جذاب هستند که به‌هیچ‌وجه شمارا خسته نمی‌کنند.

Children of Zodiarcs دارای یک گرافیک کارتونی و منحصربه‌فرد نیز است که بخش گرافیک هنری آن بیشتر از گرافیک فنی آن جلب‌توجه می‌کند، طراحی محیط و فضای مراحل به نحو احسن انجام‌شده و فضای بازی کاملاً مناسب اتمسفر تاریک و ظالمانه آن است.

در پایان اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی و معمایی علاقه دارید Children of Zodiarcs یک بازی منحصربه‌فرد و جذاب است که می‌تواند شمارا سرگرم کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (32-bit or above)
Processor: Pentium G4400 /AMD Phenom II X2-550
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GT 630 /AMD HD R7 250
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit Version)
Processor: Intel i3-6300 / AMD A10-7850K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 560 1GB /AMD HD 7850
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.