دانلود بازی Sleeping Dogs برای پلی استیشن 3
دانلود بازی Sleeping Dogs برای پلی استیشن 3 پارسی گیم

دانلود بازی Sleeping Dogs برای PS3

پارسی گیم 28 تیر 1396 9 دیدگاه
11,678 بازدید

دانلود بازی Sleeping Dogs برای پلی استیشن 3

Sleeping Dogs در سال 2009 قرار بود نسخه‌ی بعدی سری بازی True Crime باشد اما به دلیل مشکلات مالی بازی کنسل شد و تمام حقوق بازی توسط Square Enix خریداری شد. این شرکت نام بازی را به Sleeping Dogs تغییر داد و شروع به ساخت و گسترش بازی کرد.
این بازی عنوانی است که شاید ایده‌ی تازه‌ای ارائه نداده باشد؛ اما لذت گشت‌وگذار در خیابان‌های خیس هنگ‌کنگ را تا به حال بازی‌های کمی به مخاطبان خود ارائه داده‌اند. بازی از همه نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

داستان بازی درباره‌ی پلیسی است به نام Wei Shen او برای دنبال کردن حرفه‌ی خود در ایالات‌متحده زندگی می‌کرده. پس از مدتی او به قصد انتقام خون خواهر خود و نفوذ به یکی از باندهای خلاف‌کار، به وطن خود یعنی هنگ‌کنگ بازگشته است. مأموریت او این است که به باند Sun on Yee نفوذ کند.

در ادامه‌ی داستان ما شاهد بسیاری از اتفاقات جالب و پیچیدگی خوبی در داستان خواهیم بود. شخصیت‌های بازی نیز در کنار داستان بسیار جالب شخصیت‌پردازی شده‌اند. گروه خلاف‌کار Sun on Yee به شما در اوایل بازی شک دارند و شما با کارهای خود و با کمترین تلفات ممکن باید اعتماد آن‌ها را به دست آورید. همچنین مأموریت‌ها متنوع و لذت‌بخش هستند. در بعضی از مراحل و صحنه‌ها شما مجبور به شکنجه و زدوخورد هستید. در بعضی مأموریت‌ها نیز باید به تعقیب و گریز بپردازیم. در کل تنوع مأموریت‌های داستانی و همچنین دیالوگ‌های بازی بسیار خوب نوشته‌شده‌اند.

اگر سری بازی‌های Grand theft Auto را بازی کرده باشید. گیم پلی Sleeping Dogs را به خوبی درک خواهید کرد. نقشه‌ی بازی مساحت قابل قبولی دارد؛ اما شما از همان اول آزادی کامل ندارید. گشت‌وگذار در مناطق مختلف شهر لذت‌بخش هستند و طراحی مناطق قابل‌قبول است.
گیم پلی بازی شامل: گشت‌وگذار و تفریح در محیط بازی، درگیری با سلاح‌های سرد و گرم، مبارزات تن‌به‌تن و تعقیب و گریز می‌شوند؛ که هرکدام به نوبه‌ی خود لذت‌بخش هستند. تنوع سلاح‌ها قابل قبول است و ما شاهد سیستم کاور گیری و شوتینگ معمولی هستیم. البته در مواقع اندکی شما به مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم هستید. در بازی مبارزات تن‌به‌تن کاربرد بیشتری دارند. بازی از سیستم حمله و ضد-حمله در مبارزات استفاده می‌کند و ما این سیستم را قبلاً در بازی‌های Batman Arkham Asylum و Remember Me دیده بودیم و چیز جدید و خلاقانه‌ای نیست؛ اما در هر صورت لذت بخش است.

در دنیای بازی مکان‌های بسیاری برای گشت‌وگذار وجود دارد همچنین پوشیدن لباس‌های گران قیمت و شیک، احترام مردم به شما را بالا تر می‌برد. فروشگاه‌های بسیاری در بازی مشاهده می‌شود که هر کدام لباس‌های متفاوتی را می‌فروشند. همچنین در بازی با استفاده از تلفن همراه خود می‌توان کارهای بسیاری انجام دهید و از مزایای پلیس بودن هم استفاده کنید. بخش رانندگی و تعقیب و گریز نیز بسیار هیجان‌انگیز است؛ اما رانندگی در بازی بی‌نقص نیست و ما شاهد برخی مشکلات کوچک و بزرگ نیز هستیم. هوش مصنوعی دشمنان بسیار خوب کار شده و از هر نظر (رانندگی، مبارزات) دشمنان با هوش هستند. در کل گیم پلی Sleeping Dogs بهترین بخش بازی است و بسیار لذت‌بخش و جذاب است.

در بخش گرافیکی، بازی به خوبی توانسته از پس شبیه سازی خیابان‌های هنگ‌کنگ برآید. برای یک بازی Open-World و جهان باز، بافت‌ها خوب کارشده‌اند و قابل‌قبول هستند. نورپردازی آن‌چنان واقعی و باکیفیت نیست؛ اما زیبا کارشده. رنگ پردازی هم خوب‌صورت گرفته است. انیمیشن ها در بعضی مواقع مصنوعی جلوه می کند اما چیزی نیست که بسیار عذاب آور باشد. گرافیک هنری و جلوه‌های بصری نیز بسیار خوب کارشده‌اند. در کل گرافیک بازی مشکل خاصی ندارد اما عالی نیست و شاید می‌توانست بهتر باشد.

در آخر بازی Sleeping Dogs از هر نظر قابل‌قبول است و از منتقدین نیز نمره‌های خوبی را دریافت کرده و ارزش امتحان کردن را دارد. اگر به دنبال یک بازی جهان باز مخلوط شده با مبارزات تن‌به‌تن هیجان‌انگیز هستید این بازی برای شماست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    arshia

    مهمان

    سلام حذفیات نداره ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    SINA.M

    مهمان

    با سلام من اسلیپ داگ از هر سایتی دانلود میکنم و بعد ریختن رو دستگا میزنه اینستال و روی ۷۹ درصد قفل میکنه میشه راهنمایی کنید چرا ؟
    من مراحل کپی بازی رو به درستی انجام دادم و تمام بازی ها به خوبی اجرا میشن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد گیمر در پاسخ به SINA.M

      مهمان

      سلام دوست عزیز مشکل از دستگاهتون هستش

  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام این پارت ها رو باید بهن وصل کنیم یا نه اگه باید وصل بشه چطوری وصل کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید

  • Avatar

    komeil.v

    مهمان

    سلام
    اگه اینو دانلود کنیم میتونیم تو کامپیوتر بازی کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به komeil.v

      نویسنده

      سلام
      خیر

  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام داداش بازی catherine ps3 رو هنوز وقت نکردی بذاری؟
    خیلی وقته درخواست کردم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به وحید

      نویسنده

      سلام وحید عزیز
      این بازی مشکل داره و قرار بدیم باید به دستور ساماندهی پاکش کنیم.