دانلود بازی Darksiders II برای PS3
دانلود بازی Darksiders II برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Darksiders II برای PS3

پارسی گیم 21 خرداد 1396 5 دیدگاه
14,220 بازدید

دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای پلی استیشن 3

در سری بازی‌های Darksiders زمان برای انسان‌ها به انتها رسیده و قیامت برپاشده است. حال همه موجودات انسان‌ها، فرشته‌ها و شیاطین روی زمین حضور دارند. اما یک مشکلی وجود دارد، یکی زودتر از موعد قیامت را بر پا کرده است و تمام اوضاع را پیچیده کرده است و همه انگشت‌ها به سمت اولین سوار قیامت است. چراکه با آمدن جنگ، قیامت شروع می‌شود و زندگی همه انسان‌ها پایان میابد. جنگ در بازی می‌خواهد ثابت کند که او قیامت را آغاز نکرده و به دنبال متهم اصلی است تا او را پیدا کند و بتواند جان انسان‌های زنده مانده را نجات دهد.

بازی با این داستان در نسخه‌ی اول Darksiders شروع می‌شود و در آخر جنگ موفق نمی‌شود ثابت کند که برپایی قیامت کار او نبوده است. در نتیجه سوار دوم یعنی مرگ، در Darksiders II وارد می‌شود تا اسم برادرش را از این گناه پاک کند تا هم بتواند او و انسان‌ها را نجات دهد. داستان این بازی یکی از بهترین نقاط قوت بازی است که می‌توان برای همیشه در یادها بماند و تا همیشه تکرار و تکرار شود.

اما از نقطه خیلی قوی بازی که بگذریم به یک سری مشکلات در بازی میرسیم که اولین آن گرافیک متوسط بازی است که سازنده این مسئله را مشکل نمی دانند و اعلام کرده‌اند که چون علاقه‌ی زیادی برای در دسترس بودن این بازی برای همه پلتفرم‌ها منتشر شود به همین دلیل مجبور بودند از گرافیک متوسط در بازی استفاده کنند. مشکل دوم بازی طولانی بودن آن بوده است که هرچند آن هم برای دوست داران این سری مزیت حساب می‌شود. ولی به نظر خیلی ها، مدت‌زمان بازی در سری اول مناسب تر بود و به پایان رساندن بازی راحت تر بود اما در سری دوم و این موضوع نیز اضافه شده است که داستان این سری در این بازی تمام نمی شود چون طبق داستان نویسنده، باید چهار سوار آخرالزمانی وجود داشته باشند و با توجه به آن، سری‌های بعدی نیز در راه هستند.

در کل اگر از این اشکال‌های نصفه و نیمه بگذریم و باید بگوییم که این عنوان از سطح انتظارات اولیه خیلی بالاتر بوده است و برای خود طرفداران زیادی جمع آوری کرد که همه‌ی آن‌ها منتظر سری‌های بعدی این فرانچایز هستند تا ببینند در آخر چه کسی قیامت را آغاز کرده است و سوار بعدی موفق به پایان داستان می شود یا باز نوبت به چهارمین سوار خواهد شد. اگر به دنبال ماجراجویی ناب، در کنار اکشن فوق‌العاده‌ای هستید، بازی Darksiders II به شما توصیه می شود.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    arya

    مهمان

    سلام ببخشید فرمت فایل این بازی چی هستش ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Kiyarash

    مهمان

    لطفا بازی VANQUCH رو قرار بدید با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hossin

    مهمان

    سلام ممنون از بازیهای عالی که گذاشتین اگه میشه بازی متال گیر 4 بزارید با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    P.Pro -Reckless

    مهمان

    با سلام و ممنون از سایت خوبتون .
    لینک ها هیچ مشکلی نداره و بازی هم کاملآ قابل اجراست –
    فقط جهت تشکر از سایتتون این پیامو نوشتم !

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به P.Pro -Reckless

      پشتیبانی

      سلام
      ممنون از لطف شما