دانلود بازی Cold Waters برای PC
دانلود بازی Cold Waters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cold Waters برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1396 2 دیدگاه
16,926 بازدید

دانلود بازی Cold Waters برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز همیشه جزو ژانرهای پرطرفدار صنعت گیم بوده‌اند که البته عامه پسند نیز نیستند و تنها قشر خاصی را هدف قرار می‌دهند، از معروف‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز می‌توان به سری Sims اشاره کرد که شبیه‌ساز زندگی واقعی است، اما طی سالیان اخیر سیر ساخت و انتشار بازی‌های شبیه‌ساز سرعت گرفته و می‌توان گفت؛ واقعیت مجازی نیز در این امر بی‌تأثیر نبوده و در این روزها تقریباً می‌توانید بازی شبیه ساز هر چیز یا وسیله‌ای از جمله هواپیما، قطار، کشتی و… را پیدا کنید. Cold Waters بازی جدید استدیوی Killerfish Games است که شما در آن کنترل یه زیردریایی را بر عهده دارید و باید به نابودی کشتی‌ها و هدف‌هایی که در بازی به شما داده می‌شود بپردازید.

داستان بازی در مورد کشتی‌های روسیه است که عازم قطب شمال هستند و شما باید به‌عنوان جزوی از نیروی دریایی آمریکا به مقابله با آن‌ها بپردازید و در صورت لزوم آن‌ها را نابود کنید؛ اما مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش Cold Waters گیم پلی آن است که با نهایت جزئیات طراحی شده و کاملا حس هدایت یک زیردریایی واقعی را به مخاطب القا می‌کند، موشک‌ها و سلاح‌هایی که در بازی قرار دارند تنوع بالایی دارند و می‌توانید از هر کدام که خواستید برای نابودی کشتی‌های دشمنان استفاده کنید همچنین قسمت کنترل و هدایت زیردریایی نیز بسیار خوب کار شده و به واقعیت بسیار نزدیک است.

اما در بخش گرافیک Cold Waters آن‌چنان اثر چشم‌گیری نیست و چه در زمینه گرافیک فنی و چه هنری در حد معمولی قرار دارد، البته گرافیک بازی در حدی نیست که به تجربه‌ی کلی بازی لطمه‌ای وارد کند.

در کل Cold Waters یک بازی خوش‌ساخت با گیم پلی بسیار واقع‌گرایانه هست که تجربه‌ای آن را به همه ی کسانی که به سبک شبیه ساز علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP
Processor: Intel Atom
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 7
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    سلام برای این بازی چه برنامه ای نیاز هست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جواد

      پشتیبانی

      نرم افزارهای پایه ی مورد نیاز اجرای هر بازی مثل:
      direcx
      visual c++
      netframework