دانلود بازی The Long Journey Home برای PC
دانلود بازی The Long Journey Home برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Long Journey Home برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1396 بدون دیدگاه
8,725 بازدید

دانلود بازی The Long Journey Home برای کامپیوتر

The Long Journey Home بازی در سبک استراتژیک ساخته استدیوی Daedalic Studio West هست که به‌تازگی برای رایانه‌های شخصی منتشرشده. بازی‌های استراتژیک از گذشته جزو محبوب‌ترین ژانرهای دنیای گیم بوده‌اند و طرفداران بی‌شماری در سرتاسر جهان دارند، اما تنها تعداد کمی از بازی‌های این سبک توانسته‌اند جایی در دل هواداران برای خود باز کنند و بقیه آن‌ها جز شکستی سنگین چیزی برای استدیوی سازنده خود نداشته‌اند حال باید دید بازی The Long Journey Home می‌تواند در این دنیای عظیم بازی‌های استراتژیک جایی برای خود باز کند یا نه!

داستان The Long Journey Home در زمان آینده روایت می‌شود جایی که انسان‌ها آن‌قدر پیشرفت کرده‌اند که تصمیم می‌گیرند برای کشف دنیا به کهکشان‌های دیگری به جز راه شیری بروند اما همه چیز طبق میل آن‌ها پیش نمی‌رود و سفینه‌ای که برای تحقیقات فرستاده بودند از مسیر خود منحرف می‌شود و در سیاره‌ای عجیب و مرموز فرود می‌آید حال شما باید در نقش سرنشینان این سفینه به بقا در این سیاره بپردازید و با استفاده از منابع و فنّاوری‌هایی که در اختیار دارید راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنید.

گیم پلی همیشه در بازی های ژانر استراتژیک حرف اول را می‌زند و سازندگان The Long Journey Home به خوبی از این قضیه مطلع بوده‌اند و بیشتر وقت خود را صرف این بخش کرده‌اند برای همین در بخش گیم پلی بازی شاهد المان‌ها و پلن های جذابی برای بازیکنان هستیم که گیم پلی بازی را به شدت اعتیادآور کرده‌اند.

The Long Journey Home در بخش گرافیک نیز بااینکه یک بازی استراتژیک است و قدرت مانور زیادی ندارد خوب کارکرده است و هم درزمینهٔ گرافیک فنی و هم هنری با یک بازی موفق روبه‌رو هستیم.

به نظر می‌رسد که The Long Journey Home باوجود حریفان قدرتمندی که دارد با گیم پلی گسترده، داستان خوب و گرافیک چشم نوازش می‌تواند جایی برای خودش در قلب هواداران دست‌وپا کند و تبدیل به یک بازی درخشان و به‌یادماندنی شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7, 8, 10, 64-bit
Processor: 3 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 650 Ti / AMD Radeon HD 7790
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7, 8, 10, 64-bit
Processor: 3GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 970 / AMD Radeon R9 380
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.