دانلود بازی Endless Space 2 برای PC
دانلود بازی Endless Space 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Endless Space 2 برای PC + آپدیت ها

پارسی گیم 8 بهمن 1397 2 دیدگاه
14,658 بازدید

دانلود بازی Endless Space 2 برای کامپیوتر

Endless Space 2 بازی بزرگ از استدیویی کوچک است که در ادامه نسخه اول ساخته‌شده، نسخه اول بازی که توانسته بود پس از انتشار با طیف عظیمی از طرفداران روبه‌رو شود و جوایزِ زیادی در سطح جهان کسب کند، سازنده بازی یعنی Amplitude Studios را به فکر ساخت نسخه دوم انداخت، نسخه دوم که به تازگی بر روی Steam منتشرشده توانسته راه درست نسخه اول را ادامه دهد و به بازی موفق در ژانر استراتژیک تبدیل شود.

داستان بازی در فضا و خارج از جو زمین رخ می‌دهد، جایی که شما باید با فرماندهی تمدنتان آن‌ها را از نابودی نجات دهید و آن‌ها را در سیارات دیگر مستقل کنید، اما این تازه شروع راه است، شما باید بتوانید مواد و منابع موردنیاز برای ادامه حیات مردم خود بر روی آن سیاره را نیز تأمین کنید همچنین بر دشمنان و متجاوزانی که قصد تصرف و نابودی سیاره شما را دارند غلبه کنید
.
Endless Space 2 دارای گیم پلی بسیار عظیم و گسترده‌ای است، شما در بازی برای رهبری سیارات خود راه‌حل‌های زیادی از جمله جنگ یا دیپلماسی را در پیش دارید که می‌توانید با توجه به شرایط خودتان از یکی از آن‌ها استفاده کنید، همچنین شما در بازی امکان دادوستد با سیارات دیگر برای پیشرفت هر چه سریع را نیز دارید. گیم پلی Endless Space 2 شباهت زیادی به یکی از برترین بازی‌های استراتژیک تاریخ یعنی Civilization (تمدن) دارد که برای بازی نکته منفی محسوب نمی‌شود، چون سازندگان بازی توانسته‌اند ویژگی‌های بازی تمدن را به نحو احسن در بازی خود پیاده‌سازی کنند.

Endless Space® 2 - PenumbraEndless Space 2 – Penumbra به‌تازگی برای بازی اصلی منتشرشده است و بالاخره ویژگی هک کردن که مدت زیادی است منتظر آن هستیم را اضافه کرده است. با استفاده از این DLC قادر به هک کردن همراه Umbral Chior خواهید بود. Umbral Choir از آغاز در حال گشت‌وگذار در جهان بوده است و حالا که ندای مرگ کهکشان را شنیده است تصمیم به کمک افرادی که صدمه‌دیده‌اند گرفته است. با استفاده از قابلیت هک کردن قادر به نفوذ و نابود کردن قلمرو دشمن‌دارید و می‌توانید سیستم هدف را کاملاً تحت کنترل خود قرار دهید. حین هک کردن مواظب خود باشید که دشمن به تلاش شما پی نبرد. DLC همچنین حالت نامرئی شدن و مخفی‌کاری را اضافه می‌کند و مثلاً کشتی فضایی شما می‌تواند نامرئی شود. چندین سطح برای نامرئی شدن وجود دارد و البته باید شانس بیاورید که توسط رادارهای دشمن شکار نشوید.

در زمینه گرافیک با اینکه Endless Space 2 یک بازی استراتژیک است و نباید از آن توقع بسیار بالایی داشت به خوبی کار کرده و هم در زمینه گرافیک هنری و هم گرافیک فنی در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد.

اگر به دنبال یک بازی استراتژیک اعتیاد آور با تم فضایی می‌گردید به‌هیچ‌وجه Endless Space 2 را از دست ندهید زیرا می‌تواند با گیم پلی جذاب خود شما را ماه‌ها سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: AMD Phenom(tm) 8450 Triple-Core Processor (3 CPUs), ~2.1GHz or Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 470 (1Gb VRAM) / ATI Radeon TM HD 6870 (1Gb VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Sound Card: On Board

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: AMD FX 8120 @ 3.1 GHz or Intel i3 2100 @ 3.10 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750ti, ATI Radeon™ HD 7850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Sound Card: On Board

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Endless Space 2 is a Strategic Space Opera set in a mysterious universe.Your story unfolds in a galaxy that was first colonized by God-like beings known as the “Endless”, who rose and fell eons ago. All that remains of them are mystical ruins, powerful artifacts, and a strange, near-magical substance known as Dust.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.08 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    عکس های بازی اشتباست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یاسین

      پشتیبانی

      سلام
      بررسی میشود